22 Kasım 2012 Perşembe

Keder sana yakışmıyor

Ne kadar değişmişsin ben görmeyeli
Ellerin güzelliğini kaybetmiş nasırdan
Hüzün rengi almış saçlarının her teli
Gözlerine gölgeler düşmüş kahırdan
O gözler ki gördüğüm gözlerin en güzeli

Ne kadar değişmişsin ben görmeyeli
Böyle mahsun kederli değildin eskiden
Hayat doluydun gülerdin çoğu zaman
Dudakların nemliydi sevgiden arzudan
Yapraklarına çiğ düşmüş karanfiller gibi
Baygın kokusuna anılarla beraber giden

Böyle mahsun kederli değildin eskiden
Sevdiklerin vefasız mıydı bu kadar
Ağlamaktan mı karardı gözlerin
Bir zamanlar gözyaşını sevmezdin
Şimdi neden yaşardı gözlerin
Hasta mısın yorgun musun söyle neyin var
Sevdiklerin vefasız mıydı bu kadar

Arzular vardır bilirsin anlatılamaz
Eskisi gibi kalsaydın ne olurdu
Taptaze ıpılık kar gibi bembeyaz
Keder sana hiç yakışmıyor lütfen gül biraz
Arzular vardır bilirsin anlatılamaz...

Victor Hugo

6 yorum:

  1. Bu güzel mekanın sahibini bloğumda görmekten memnuniyet duyacağım...

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hos geldiniz Şuâ. Iltifatli yorumunuz icin mütesekkirim.

    En kisa zamanda iade-i ziyaret yapacagim insAllah. Selam ve dualarimla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Ama izlemeye almamışsınız :)

      Sil
  3. Blog listemden izlemeye almistim :) Böylelikle paylasmis oldugunuz yeni yazilardan da haberim olur her an ama itiraf etmeliyim ki, hala acemiyim blog konusunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi gayet iyi anlıyorum ilk başlarda bende öyleydim :) Listenize ve izlemeye aldığınız için teşekkür ederim. Eğer blog konusunda yardıma ihtiyacınız olursa her zaman seve seve yardım ederim inşaAllah.
      Selam ve dua ile...

      Sil
  4. Yardim teklifiniz icin tesekkür ederim Şuâ. Bloga fazla zaman ayirabilsem bir seyler yaparak/silerek yeni seyler kesfedebilirim belki ama biraz da kendi ihmalkarligim (acemilik de eklenince).

    Selam ve dualarimla...

    YanıtlaSil