16 Aralık 2012 Pazar

Allah’ım, talebim Sanadır ve Sendendir


Çok uzaklardayım fakat yakın olmak istiyorum,
Çok yabancıyım fakat aşina olmak istiyorum,
Çok cahilim fakat bilge olmak istiyorum,
Anlamazın biriyim hikmetlerini fakat anlayan olmak istiyorum.
Körüm gözümün görmediklerine, fakat gören olmak istiyorum,
Hücrelerimin bile boyun eğdiği bir manâdan uzağım fakat ulaşmak istiyorum,
Senin huzurundaki rahmetten bi haberim fakat farkında olmak istiyorum,
Beni sana yaklaştıracak yollar bazen karışıyor fakat ayırtetmek istiyorum.
Vefat ettiğimde, ömür bittiğinde, ödüllendirdiklerinden olmak istiyorum,
Bunun için dünyayı iyi yaşamak istiyorum fakat yaşayamıyorum,
yaşamak için gerekenleri bildir, sevdir, kolaylaştır
ve öne geçirdiklerinin en başında eyle.
Sen el açanları geri çevirmeyen makamsın,
sen kullarını herkesten çok tanıyıp seversin
ve onların bilmediğini bile bilirsin, istemeseler de veririsin,
İSTİYORUM, herkesle birlikte nasip et ey Sevgililer Sevgilisi…

Amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder